Najnowsze tematy

Folsom Europe i polskie piFFko

Folsom Europe i polskie piFFko

W dniu 8 września br. w Berlinie odbędzie się szóste piFFko – tradycyjne spotkanie polskiej społeczności multifetyszowej uczestniczącej w Folsom Europe w Berlinie. Jak zawsze wszystkich Polaków bawiących w Berlinie zaprasza reFForm Fetish Store...[Czytaj więcej]

Boxer, czyli na sportowo

Boxer, czyli na sportowo

Gdy reFForm rozpoczynał swoją przygodę z marką BOXER nikt nie przypuszczał, że marka ta stanie się tak popularna, chętnie kupowana, noszona i – co najważniejsze – że pozostanie na fali tak długo. Jej popularność nie maleje dzięki ogromnem...[Czytaj więcej]

Chillli Tennis Open 2018

Chillli Tennis Open 2018

Od lat już kilku i reFForm Fetish Store i Fundacja REFFORM wspierają działania Stowarzyszeń i Fundacji, które jako cel statutowy przyjęły realizację zadań w sferze antydyskryminacyjnej oraz przeciwdziałają wykluczeniom osób LGBT. Stowarzyszenie Klub ...[Czytaj więcej]

Poznań Pride Week 2018

Poznań Pride Week 2018

Czwarta edycja festiwalu Poznań Pride Week (PPW) odbędzie się w dniach 4-12 sierpnia 2018 r. W tym roku PPW zakończy ogromna parada, która przemieści się ulicami miasta (kliknij, by zobaczyć mapkę). REFFORM, jako Partner Poznań Pride Week  wspiera dz...[Czytaj więcej]

Aktywność i pasywność do lamusa

Aktywność i pasywność do lamusa

Aktywny aktyw Och, to chyba marzenie każdego do cna pasywnego lub deklarującego, że jest tylko pasywny kolesia. Taki aktyw do potęgi to jest dopiero koleś idealny! Nie byłoby nudy, zawsze by miał ochotę, waliłby na potęgę i jeszcze robiąc to wkadałby...[Czytaj więcej]

Cicha Tęcza

Cicha Tęcza

Witamy w gronie NGO W kwietniu tego roku sąd rejestrowy w Warszawie wpisał do Krajowego Rejestru Sądowego nową organizację pozarządową – Fundację Cicha Tęcza. Jej mottem jest hasło: “Radosny nie oznacza głośny“, jakże wymowne i nakł...[Czytaj więcej]

Temat laski powraca

Temat laski powraca

Świat jest mały, laska duża Niedawno świat obiegła wstrząsająca wiadomość, że dziewiętnastoletni Fredy Alanis z przedmieść Chicago w styczniu tego roku doznał pęknięcia dróg oddechowych robiąc laskę (nie łaskę, choć to może i też) 4-lata starszemu ko...[Czytaj więcej]

Mamma Mia. Co się dzieje?

Mamma Mia. Co się dzieje?

Gdy szwedzki zespół ABBA śpiewał Fernando większość P.T. czytelników jeszcze nie urodziła się. Gdy w roku 1976 ABBA przyjechała do Polski i nagrała program “ABBA w Studio 2” tylko niektórzy zaczynali domyślać się, że piosenki śpiewane prz...[Czytaj więcej]