Sign In

Lost Password

Blog reFForm.pl | Porady Archives - Blog reFForm.pl Blog reFForm.pl

Porady

Dlaczego czasem boli dupa i co tym zrobić

Dlaczego czasem boli dupa i co tym zrobić

Dupa nie mydło – nie zmydli się. Czasem jednak boli, a powodów może być sporo – od bardzo intensywnego seksu analnego, fistingu, poprzez używanie niedopasowanych rozmiarem zabawek, aż do dolegliwości spowodowanych chorobami. Anal za wszelką cenę? Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że zabawy z anusem nie są dla każdego. Może dlatego niektórzy pasywi nigdy nie dają dupy, ograniczając swoją aktywno...[Czytaj więcej]

Heteronormatywność i gejowski seks?

Heteronormatywność i gejowski seks?

Powiedzmy, że (w skrócie) kiedy ktoś definiuje siebie jako heteroseksualnego, oznacza to zwłaszcza, że w tematach zbliżeń cielesnych nie jest zainteresowany kontaktem z osobami tej samej płci. Czasem jednak – zwłaszcza w Polsce – z różnych względów heteronormatywność wznosi się na sztandary i w obliczu takiej sytuacji głupio się przyznać do marzeń o męskiej dupie. A to siłą rzeczy powoduje wiele k...[Czytaj więcej]

Dobry prezent nie jest zły

Dobry prezent nie jest zły

Prezent prezentowi nierówny – fakt. Zwłaszcza ten, znajdujący się w sferze erotyki dopasować do cudzych preferencji jest szczególnie trudno. Dlatego też na blogu podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze i w jakim czasie niechciany podarunek można zwrócić lub wymienić na inny. Ubrania jako prezent zwykle są bezpieczne Znacie to uczucie, kiedy bliscy z dumą wręczają Wam prezent – gryzący swete...[Czytaj więcej]

Święte prącie, pompka i kwas hialuronowy

Święte prącie, pompka i kwas hialuronowy

Nic dziwnego w tym, że wiele pań chciałoby mieć wielkie cycki, a panowie – wielkie prącie. Jakkolwiek kobiety poradzą sobie z problemem poprzez medycynę estetyczną, tak panowie większego wyboru nie mają i w wielu przypadkach muszą żyć z tym, czym obdarzyła ich natura. Święty penis i centymetry we wzwodzie Nie trzeba nikogo przekonywać, że pokaźny kutas i duże jaja potrafią być dla faceta wcale nie...[Czytaj więcej]

Mały, niemiecki słowniczek seksualny

Mały, niemiecki słowniczek seksualny

Ja, beim Sex klingt sie wie ein Autoalarm aus den 90ern… …co oznacza, że “wyje podczas seksu jak alarm w latach 90-tych” 😉 Wówczas, w pornolach wydawanych na kasetach VHS, wcale nierzadko tak było! Głównie były to amerykańskie porno produkcje sprowadzane z Niemiec, często mające nawet niemiecki dubbing! W latach 90-tych i na początku nowego stulecia, Polska również próbował...[Czytaj więcej]